tisdag, mars 06, 2007

Title?



Wazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap!

Snacka om att jag är exhibionistisk! Bara jag, jag, jag... =)

Gillar å skriva som ni säkert förstår. Jag tycker att jag gör ingenting annat än att blogga, medan vissa (*host*martina*host*) tycker att jag bloggar för lite. Jag vill bara upplysa dessa (*host*martina*host*) människor om att de kan skaffa egna bloggar att leka med, så får de mindre tid över till att sakna mina kära inlägg... =)

För övrigt så såg jag just dagens heroes, den var... ja, hur ska jag säga det... ABSO-FUCKING-LUTELY AWSOME! Om man kan säga så utan att verka som en dope:ad amerikansk ungdom som just sett en påtänd hund jaga upp en björn i ett träd. (Ja, jag har läst UT:s liknelse-lista och tagit efter... bara besviken att jag inte kommer upp till Terry Prachetts nivå.)

/Fia out

2 kommentarer:

Mike sa...

det är inte lätt att vara du... =)

Fia sa...

Men rätt så kul... =)