torsdag, mars 08, 2007

Drömmar

Längtar till värmen och solen just nu. Visst har solen börjat lysa starkt nu även här uppe i Norrbotten, men jag vill ha varma vindar... ligga på stranden med mp3-spelaren i öronen och lyssna på bra musik... drömma mig bort. Kanske en tur till ett solarium skulle hjälpa mig på den fronten litet, blir ju en slags ljusterapi i alla fall... *börjar formulera en plan*
Skulle vilja dra med Tompa till Anfi Del Mar, fast jag vet inte om han skulle njuta av stället lika mycket som mig. Det är lugnt och skönt där, man kan njuta av champagnefrukostar, jordgubbar, guppa litet på en flotte i havet... men min älskling har inte samma tålamod som mig. =)
Fast kanske om jag beställer lite demoner och orcher som han får jaga medan jag ligger och solar? Det finns alldeles för lite riktiga monster (nu pratar jag inte människor) som man kan döda, det är ju till och med så att jag kan bli frustrerad. Satt på skolan igår och drömde mig bort till en annan värld där jag hade ett stort tvåhandssvärd och alla på biblioteket var vampyrer som jag kunde halshugga. Fast inte ens i min fantasi kunde jag göra alla de där matrixmoven som jag ser Buffy göra, vilket är rätt synd. Jag har fortfarande träningsverk från Yogan, känner mig lite mesig, Buffy får säkert aldrig träningsverk...
/Fia out


4 kommentarer:

Mike sa...

det är inte lätt när det e svårt... =)

Fia sa...

Det är din standardfras va??! =P

Sooz sa...

*kram* tack för att du får mig att skratta! Jag kan verkligen relatera till vampyrfantasin :)

Mike sa...

jo kan vara min standardfras men den brukar ju funka... Men det e klart inte fel att åka till varmare breddgrader.. =)