fredag, mars 23, 2007

Off with her head!

För tredje dagen på rad har jag en hemsk huvudvärk. Tog och mailade Maria Kero och skrev lite grand om vad jag har gjort som kan ha lett till det, får se om hon har någon gissning på vad jag ska göra för att den ska sluta...

(Hör Danne, Martina, Greger och Mia skrika i mitt huvud: "Vi har en bra idé: amputering. *Off with her head!*")

För övrigt så har jag nu i cirka två timmar försökt förmå mig att klä på mig och gå till biblioteket för att fortsätta mitt informationssökande. Men av någon konstig anledning är jag mjäkig. Hatade allt i min garderob, helst av allt vill jag bara gå omkring i min röda kimono men det skulle nog se lite fel ut på biblioteket... (Även om jag är säker på att de flesta killar skulle uppskatta det...) till slut blev en konstig omaka blandning av svart linne, väst och kofta. Jag kan inte hjälpa att det inte passar riktigt som det ska, det var det enda som kändes rätt. Det är ungefär som polkagrischips. Jag bara älskar dem och måste ha dem samtidigt även om de inte passar så bra ihop. =)

Maybe I'm going out of my mind...

Sen så har jag ett stort behov av att skaffa mig en MP3-spelare, eftersom jag har fått ett par låtar på huvudet som jag inte kan bli av med. Bland annat Hex themesong #1 Crush av Garbage, When I grow up (också av Garbage) och så den sappiga låten Far Away av Nickelback.

MP3. Höver. Nu.

Och amputering.

/Fia out (och på väg ut till biblioteket med...)

Inga kommentarer: