måndag, mars 12, 2007

Personlighetsklyvning


Jag håller på att utveckla en helt ny personlighet, vi kan kalla henne "Bruttan" eftersom det är så jag känner mig. Jag är ju i vanliga fall inte särskilt kvinnlig, hatar läppstift och starkt målade naglar (på mig själv), vill helst inte klä upp mig för "fint" eftersom det brukar se tillgjort ut. Men igår så målade jag faktiskt naglarna (visserligen med genomskinligt nagellack) men jag blev sugen på att experimentera med mörkröd färg. Snart kanske jag ser ut som Dita von Teese om jag inte passar mig! Har även börjat använda läppglans till Tommys stora förtret, nu vill han aldrig pussa mig. Jag får attackpussa honom när han sover... jag tror jag ska göra det nu. =)
Det är aldrig för sent att vara en ond flickvän.

Bruttan shows here ugly face... and torments the cat.


/Bruttan out

Inga kommentarer: