tisdag, mars 20, 2007

Slackerdag

Först och främst vill jag bara bemöta detta plötsliga påhopp från Irre med:

Det är inte mitt fel att jag är så bra på att introducera människor, jag kan inte hållas ansvarig för ifall de flyttar och ger dig hjärtesorg! =P

För övrigt så har det här varit en riktig slackerdag. Har spelat betapet, haft ont i magen och legat framför tv:n och lidit, spelat betapet, lidit lite mer, började må bättre på kvällen och jag och tuffesnuffsen gick en tur till macken och tillbaka, men förutom det så har jag gått runt i långkallsonger, tjocksockar och t-shirt och sagt "ynk" eller "Är Pluttefnuttesnufs ett ord tror du?"

Har också fått hem en miniserie (eller långfilm, välj själv) som heter Hogfather. Dom som gillar Terry Pratchett kanske känner igen denna titel, för filmen är baserad på hans bok the Hogfather. Måste nog dra ihop till en filmkväll snart å glo på den.

Har även varit inne på youtube och gluttat lite på några trailar till efterlängtade filmer. Jag har ju Transformers, Harry Potter V, Ghostrider, Children of men och massor andra coola filmer att se fram emot detta år. Detta är i sanning ett gott filmår.

*nynnar på harry potter-melodin*
/Feejay out

Inga kommentarer: