lördag, mars 24, 2007

Shopping och litet om påsk

Idag hade jag föräldrarna på besök, vi for på stan och shoppade loss. Jag fann mig själv köpa ytterligare en tunika (denna med lite gulbruna toner) som jag har bestämt mig för att ha på mitt kusinbarn Alvas dop. Mamma fick mig även köpa en fånig gubbkeps, som jag gått omkring med på stan hela dagen, då och då hörandes mamma utbrista "Vad SÖT du är!" (Ni vet hur morsor är...)
Mamma var även gullig och färgade mitt hår, denna gång tog jag country colours grand canyon vilket blev ett lyckat resultat. Me like!

Medan vi var på stan hann vi prata mer om resande, vi har drabbats av resfeber eftersom det är denna tid på året vi vanligtvis åker till vårt kära Anfi. Vi kommer mest troligt istället åka i september-oktober någon gång. Förhoppningsvis får jag med mig min älskling... I påsk ska vi istället vara hemma i Älvsbyn, äta oss riktigt feta, vara ute i vårsolen, fiska och vara hemma och mysa framför brasan, spela spel och stuff like that. Sota och Aska kommer få träffa sin vän Sudden igen, och de kommer säkert ha gatulopp som vanligt.
Jag kan knappt vänta! =)

Jag på Anfi, cirka 3 år sen... (var blek för att det var första dagen vi var där)
/Feejay out

Inga kommentarer: