onsdag, mars 28, 2007

Mitt eget lilla påskliljeparadis...

Jag har nu varit och köpt 3 påskliljor, en hyacint och en murgröna som jag har planterat i grupper på balkongen. Ska ha dem ute dagtid än så länge, tills det blir varmare om nätterna. Det ser jättemysigt ut...! Får se bara om jag hinner rensa upp balkongen klar idag eller om jag måste skita i det och fixa inför min opponering på fredag.

F.Y.I. så har Neil Gaimans bok Stardust blivit till en film, vet inte riktigt när den kommer gå på biograferna, men trailern verkar i alla fall antyda att den är välgjord och har med en hel del bra skådisar. (http://movies.yahoo.com/feature/stardust.html)

1 kommentar:

Anonym sa...

men hoppsan...vad hände?? Vart tog min blogglänk vägen!!!????? :D
Låter härligt med blommor och balkong. det vill jag också ha. När jag vill ha mysig utsikt får jag sätta mig på mitt lilla köksbord och titta ut över göta älv, och om det ska blåsa får jag öppna fönstret!! haha...fast inget slår götet. bor ju praktiskt taget bland alla uteserveringarna. Inte dumt för en student inte!!! KRAM KRAM