fredag, mars 16, 2007

Mage till salu

De senaste dagarna har min mage antingen vart uppblåst, sur eller aldrig slutat prata. Jag har därför tröttnat på den och säljer den nu till högstbjudande. Kan även byta mot en annan mage, så länge den inte har gått över 20.000 mil och har för stor energiförbrukning.

Jag har haft ett par dåliga dagar sen jag slutade äta sötsaker. Är trött, hungrig, grinig och ibland även illamående. Måste vara så att eftersom jag inte längre tillför kroppen den där energikicken den är van så tar den nu och säger ifrån. Men det får den göra bäst den vill, jag ger mig inte!

Har även vart duktig och simmat två gånger denna vecka, vilket jag hoppas ska göra att jag får lite mer energi.

För övrigt så har jag kikat in de två första avsnitten av Doctor Who (2005) och tycker den verkar helt okej, inte världens bästa skådespelare för doktorn känns det som men jag kanske vänjer mig vid det med. Funderar även på att dra hem Torchwood confidential å se "the making of" Torchwood...

Sist men inte minst så vill bara Aska säga "Hej!" (fast när hon hälsar så låter det mer "Prrrrrrr!".
"Prrr, prrr, jag är en pratglad katt, prrr prrr."

/Fia out


Inga kommentarer: