söndag, mars 25, 2007

Party Party

Beslutade mig helt sonika för att gå på fest igår, har ju missat nya kåren (Stuk) och så har jag inte träffat alla kårenmänniskor på ett tag. Blev många kära återseenden samt att jag träffade en hel del nya människor som var trevliga med. Fick en kärleksförklaring av en kille, fick höra Johan berätta om Australien (fick även tillfälle för att fråga om det faktiskt är så som det verkar vara i McLeods döttrar), fick en hel del skratt och glada miner.

Vad jag gjorde som var mindre duktigt var att jag blandade hejvilt mellan öl, cider, vin, drinkar och whiskey. Det har jag fått känna av idag. Big time. (Btw så har det varit väldigt roligt för Tuffesnuffsen med eftersom han nu fått tillfälle att mobba mig... ;) Försökte inte ofreda några cyklar denna gång i alla fall...

Ikväll har alltså spenderats väldigt försiktigt. Allt som innebär att röra sig har varit alldeles för jobbigt, vilket innebär att jag mest legat i soffan. Det blev så vi såg Raiders of the lost Ark, ska se de andra Indianafilmerna en annan dag.

Avslutningsvis så måste jag bara skryta med att jag äntligen börjat hänga med i teknikutvecklingen och har numera också en mp3-spelare, bara så där 3 år overdue. Are you impressed? I am impressed!

/Fia out

Inga kommentarer: