lördag, mars 17, 2007

De hemska giraffmonstren


Jag och Martina beställde (det fina vädret till ära) ett par
gummistövlar var på skopunkten.com, där hade de också ett erbjudande om att ta 3 och betala för 2, så jag tog tillfället i akt att skaffa mig ett par rejäla tofflor. När vi fick hem ordern och jag tog på mig tofflorna märkte jag genast att de hade en mycket rolig effekt på Sota och Aska. De var mycket tveksamma till dessa nya förunderliga varelser som bodde på mina fötter, de hemska giraffmonstrena! De måste ha dragit slutsatsen att mina fotvarelser var onda eftersom de flydde fortet så fort de kom i närheten. Det var mycket roligt att skrämma mina små fegisar ett tag. =)

"Oh no, inte de hemska giraffmonstren igen!"


Jag måste vara världens värsta kattmatte!

/Feejay out

2 kommentarer:

Martina sa...

Buhu, nu hade de ju fått in ytterligare ett par gummistövlar som också var fina ju... nå ja, jag får nöja mig med mina randiga stövlar, de var fina de med. Jag tror inte att jag behöver två par gummistövlar...

Fia sa...

Näe och dessutom så var dom andra.. blommiga! =)