tisdag, mars 20, 2007

Min dubbelgångare är funnen!

Martina skickade en intressant grej till mig ikväll....

Från Konsumbloggen:
"Jag var på Maxi för att handla lite smått inför kvällen. När jag radat upp varorna på bandet och gått fram till kassörskan och väntar på att få betala så börjar hon att göra underliga ljud. Hon tog bort pinnen som separerade mina varor från den tidigare kundens och gjorde ett svischande läte. Hon fortsatte sedan med “wrooom, wrooom” för varje vara hon slog in. Jag insåg att hon gjorde ljudeffekter till alla sina rörelser.

Det var antagligen den sötaste kassörska jag någonsin träffat.
Och kanske lite läskig också."

Martinas kommentar: "Du var väl inte jobbat på ICA Maxi? =)"

Nej det är sant, det har jag inte. Alltså måste jag ha en dubbelgångare!

Nu måste jag gå och sova, eftersom jag ska upp i ottan och gå till skolan för att öva in min 20 minuters presentation jag ska hålla pass 1, av policyanalysen jag skrev färdigt halv fyra igårnatt (i förrgår natt nu). Men först... betapet!

/Feejay out

2 kommentarer:

Sooz sa...

Så sött! Man måste väl kanske göra vad man kan för att lätta upp jobbet i kassan :)

Fia sa...

Jepp, det är inte världens mest omväxlande jobb så man får göra vad man kan för att roa sig själv... =)