söndag, mars 11, 2007

Heureka!

I found it!

Mitt d-uppsatsämne dvs. Jag har tänkt skriva om human environmental rights och inrikta mig på hur dessa rättigheter kan appliceras på EU eller Sverige. Vilket ger mig det bästa från båda världar, jag får nämligen skriva om mänskliga rättigheter och miljöfrågor, vilket jag tror passar mig bra. Hoppas nu bara inte att det är ett skit-ämne som inte går att skriva om. *håller tummarna för att det inte är det*

För övrigt så lyder mitt personliga horoskop så här idag:
"Idag kan du hitta något som du känner du att du bara måste köpa. Du bör inte försöka motstå dina impulser då du skulle ångra dig en lång tid framöver. "

Tror att det är bäst att jag gör som det säger. Inte ofta som man blir uppmuntrad till att spendera pengar, men detta är ju för mitt eget bästa, så... *köper roliga saker över nätet*

Snipp snapp snut, å så var månadens pengar slut

/Fia out

2 kommentarer:

Mike sa...

Grattis!

Fia sa...

Tack... tror jag. Vad det nu är du grattar för.. =)