torsdag, mars 15, 2007

One down. Two to go.

Har just varit på det sista seminariet i Demokrati och Hållbarhet. Vad tiden går. Har bänkat mig på skolan nu och påbörjat den andra uppgiften i Policyanalys, förhoppningsvis blir den färdig i tid (till nu på måndag). Sen är det bara att börja med min uppsats-PM som ska vara färdigt nästnästa måndag.


The battle against pluggtrötthet continues!

Har också gjort ett sort-of-löfte till min kära pojkvän om att minska ned på sötsaker, dels för att jag är så trött på att höra hans gnäll om att jag bara äter godis, dels för att jag tror jag är smått sockerberoende och vill äta nyttigheter istället. Sen så passar det ju rätt så bra ihop med att jag just har köpt ett simkort på Nautilius, behöver bli lite piggare, starkare och allmänt kryare.

Jag har för övrigt blivit medbjuden på basket på söndag, skall bli riktigt kul att se plannja spöa skiten ur de andra (vilka de nu spelade emot). Tråkigt bara att jag missar Lizas födelsedagskalas, men vi *kanske* hinner dra dit efteråt...

Det är så kul att våren verkar ha kommit och att jag och min älskling har börjat krypa ur vårt långa vinter-ide...

/Fia out

Inga kommentarer: