lördag, september 01, 2007

Vilken dag, vilket liv!

Vaknade upp och funderade länge och väl innan jag beslöt mig för att inte sjukanmäla mig trots att jag faktiskt mådde piss. Det blev faktiskt bättre sen på dagen, men så är det ju alltid när man är förkyld. Nu mår jag piss igen, men jag orkar inte bry mig. Har haft en mycket trevlig dag på jobbet. Min lunchrast spenderades med hela min familj som kom för att hälsa på, jag tror dom kände på sig att jag behövde lite familjekramar! Älskar min familj, den är bäst i hela världen! =) (Trots att pappa berättade ett jättesnuskigt skämt för mina arbetskamrater så jag fick skämmas... bara tur att mina arbetskamrater gillade historien iallafall... ;)

Sen, lite senare på eftermiddagen kom min underbara älskade och våra vänner och "hälsade på", dvs läskade mig med allt snacks de skulle ha för kvällen. Men det var så trevligt att se dem så jag var på bra humör ett långt tag efteråt! Sen när jag satt där i godan ro och tänkte att "nu har visst hela världen varit och hälsat på mig..." så kom tre goda vänner till och förgyllde min arbetsdag.

Sånna dagar vill jag ha mer av! Bring them to meee..!

Dagar som jag inte vill ha fler av:
  • bakfulla dagar
  • dagar då jag måste göra tråkiga saker
  • dagar då jag är ledsen
  • dagar då jag måste sitta still
Sådärja, nu förstår alla vad jag menar. Och det är bäst att ni fortsätter förgylla mina dagar.

/Fia over and out

Inga kommentarer: