måndag, september 03, 2007

Bra dag

Idag har varit en bra dag. Har så gott som sammanställt min bok-plott. och så har jag varit och gått på stan med Tommy... i min nya snygga jacka! Sen åt vi på MCM och diskuterade våra framtidsplaner *toklängtar tills vi flyttar, när och vart det nu blir*. Sen ikväll så har vi varit och handlat och nu sitter vi och ser på Silver Surfer (fast det är pisspaus)... Sen har jag tagit ett *viktigt* beslut i mitt liv. Ska gå ur mitt medlemsskap i Vevay. De skickar bara kassa grejer. Jag använder inte ens upp en tredjedel av det jag får...

Så sammanfattar man min lediga dag.

Tror dock det är dags för mig att ta mig ur lägenheten och hälsa på någon kompis snart. Börjar ju bli rysligt asocial (Vad kan det bero på?). Nåja. Älskar min kära sambo och mina katter (fast än den ene nu har uppfunnit leken "putta ned allt som går att flytta från bordskanter". Silly cat, silly cat, what am I feeding you?

Nu - mera Silver Surfer!

/Fia out

2 kommentarer:

Mike sa...

du får väl göra som en annan och sitta i biblo och finslipa rapporten så att den kan tryckas...

eller är du färdig med den?

Fia sa...

Nej jag håller fortfarande på med den.. sitter faktiskt med den just nu, men orkar inte riktigt att gå iväg någonstans idag för jag ska åka och jobba sen. Kanske tar mig till skolan imorgon, ska du sitta på biblo då?