måndag, september 24, 2007

Veckans dumhet

Egentligen, när man tänker efter, är det inte väldigt dumt att dricka massor av alkoholbaserad konsistens som påverkar en fysiskt och psykiskt? Det tycker jag i alla fall.... usch och blä, jag vill aldrig dricka igen!

Var tvungen åka hem tidigt från Stuk eftersom jag mådde dåligt, och på vägen hem lyckades jag ramla med cykeln vilket resulterade i ett sargat knä (det dåliga knäet dessutom), en sargad läpp, blåmärken på knän och armar.

Det gör ont i själen när jag tänker på det. (Alla hån undanbedes...)

Har spenderat dagen mycket försiktigt och försökt sova bort det mesta av baksmällan. Först på kvällen började jag må litet bättre och lyckades få i mig lite mat. Såg också en av filmerna jag fått som heter Trust the Man och är en romantisk komedi. Den var precis lagom energikrävande. Nu ska jag återigen krypa till kojs och hoppas att jag mår bättre imorgon.

Då ska jag nämligen slutföra mitt stora examensarbete. =)

/Fia over and out

Inga kommentarer: