onsdag, september 05, 2007

Morning has broken....

...eller förmiddagen. Jag vaknade med ett ryck ur en konstig dröm, förvirrad och stressad. Skulle jag jobba idag? Vart var Tommy? Sen hörde jag någonting smälla och dörren gled upp, och Aska hoppade in och hälsade mig godmorgon. Förstår inte hur hon kan höra att jag vaknar, det är ju inte precis som att jag gör några ljud av mig. Men så är det med katter, de är lite mystiska...

Idag var det tänkt att jag skulle ta min bärbara dator och sitta i skolan och plugga men på grund av att jag vaknade sent tänkte jag att det är bäst om jag stannar hemma och pluggar för då får jag mer gjort också. (Tar ju tid och föra över allt till den bärbara datorn...)

Nu så ska jag göra kaff' och fil och gosa lite mer med Aska.

/Fia over and out

7 kommentarer:

Marianne sa...

Hej!

Jag antar att du menar att du har läst "The Crimson Petal..."?

Håller den hela vägen?

TJOHO, i så fall :-)

Marianne sa...

Eller så menar du att du håller med Martina till 100%.

Tänkte inte på det, behöver starkt kaffe NU.

Martina sa...

Ugh, grönt!

Fia sa...

Martina: Jag tycker det ser mer beige ut... Men jag kanske är färgblind..? =)
Och Marianne: Det var att jag höll med henne, inte att jag läst Crimson Petal. =)

Anonym sa...

På min skärm ser det gulgrönt ut, kanske beror på inställningarna?

Minellie sa...

Fint =) man behöver möblera om och förnya lite ibland!

Undrar varför man alltid gör sånt under (vad som borde vara) intensiva pluggperioder ;)

På min skärm är det för övrigt mest beige, men med en grön ton som förstärks av den gröna texten i länkar o dyl :D Fint tycker jag!

Fia sa...

Det kan nog se lite annorlunda ut beroende på ens egna inställningar. Jag tycker också det ser fint ut, blev lite less på "det gamla vanliga". Och hör och häpna, jag har lyckats plugga litet idag med! =)