lördag, september 22, 2007

Party Party

Nu är det lördagkväll, playlisten är fixad, vinet är på kylning och osten är inhandlad. Till och med bakismaten är fixat... Ska bli riktigt kul att festa, ska gå in för det riktigt hårt också. Kanske till och med köpa en fyra whiskey, dum som jag är. (Jag lär mig aldrig). Nu äter jag litet mat som Tompadon lämnat kvar åt mig, gullig som han är. Vi är ett ganska bra par.

Eftersom detta är ett festinlägg så kan det hända att det fylls på eftersom kvällen går, allt som skrivs är självklart inte på mitt ansvar och ni ska inte tro på det ni läser hur som helst. =)

/Fia over and out

2 kommentarer:

Martina sa...

Bakis idag?

Anonym sa...

Så fel man kan läsa när man läser snabbt, "en fyra whiskey" blev till bara "fyra whiskey"... hade du druckit det hade du varit ordentligt bakis idag ;)