måndag, september 17, 2007

Nu är karusellen igång.

Snacka om att jag har tagit mig i kragen idag... Jag har stigit upp supertidigt, begett mig till AF och anmält mig arbetssökande, och så har jag börjat fixa med meritförteckning. Skolintyg skall plockas fram och dammas av, samt arbetsintyg från diverse jobb som jag haft. Undrar om jag ska hämta min merit från Kårhusrestaurangen också. *tänker länge och beslutar mig för - varför inte?*

Så nu är hela karusellen igångsatt. Resten av dagen kommer spenderas i hemmets lugna (och torra) vrå. När jag åkte buss in till stan var det soligt, när jag kom ut från AF spöregnade det. Och jag hade mina mockaboots på mig, som nu är genomblöta, vilket resulterat i att jag har iskalla fötter som stoppats in i tjocksockar. Ska dra fram en bra bok och ett täcke och lägga mig i soffan nu. Har faktiskt förtjänat lite slappande... =)

/Fia over and out

Inga kommentarer: