onsdag, september 26, 2007

Godkänd examensuppsats!

Idag fick jag godkänt på mitt examensarbete. Och så har jag sett Bourne Ultimatum på bio med grabbarna. Och jag och T har pratat om att säga upp lägenheten. Imorgon blir det AF och fixa e-publiceringen. Första steget till någonting helt nytt....

Det sista jag lärt mig under min fyra-åriga utbildning blev hur man flyttar början av sidnumreringen till den sida man vill ha den på. Tänka sig att det tog mig fyra år. Och nu när jag kan det, vad gör jag med denna information? Jag har inga mer uppsatser att skriva. Det är lustigt det där...


Och nu - to the bat cave.
/F out

5 kommentarer:

Mike sa...

Grattis! Skönt att du är färdig med uppsatsen helt nu... själv väntar jag på att få höra från min handledare...

Fia sa...

Jag har dock lite småsaker som jag ska snygga till innan jag skickar in den för epublicering, så jag är inte riktigt färdig även om den är godkänd =)

Anonym sa...

Bara hålla utkik då och se om det kommer ut några handläggartjänster där jag jobbar (Folke Bernadotteakademin). Då får du vara med om att handlägga utbildningar för FN, EU, NGO, Svenska myndigheter etc :)

Fia sa...

Simm: låter intressant.. *gnuggar geniknölarna*

Anonym sa...

Grattis bruden!!!! =)
Kram M