fredag, september 28, 2007

Drömmen om ett jobb....

Gud så trött man kan vara!! Ska börja jobba klockan nio idag, och jag somnade typ halv två. Helt och hållet mitt fel, så jag får skylla mig själv. Men jobbigt!

För övrigt börjar det brinna i knutarna, Tommys tenta fortsätter att vara försenad och det segar ned allting. Känner mig orolig över flytten, det känns dumt att gå till Kvantum en gång till och be om förlängd arbetstid. Borde ha bett om det från början, men det är ju lätt att vara efterklok. Hur som helst har jag inte schemalagts någonting alls i oktober på grund av att jag kom och bad om förlängt för sent. Not good at all. Men snart har jag examen och då kan jag söka ersättning från den magiska A-kassan i alla fall. Och det är ju alltid någonting. Får jag inte pengar från dem får jag gå till att jaga kaniner kring universitetet för mat och så får jag bo i en hydda i skogen.

Nu vill jag ha ett riktigt jobb....

/Fia over and out

3 kommentarer:

Anonym sa...

Blir du trött om du bara sovit 6 timmar? Jag skulle vara väldigt nöjd om jag kunde sova så pass mycket. Pröva på att sova 4-6 timmar per dag i en hel vecka istället.

Fia sa...

David, det är inte nyttigt att sova så lite.... hur som helst, det beror ju också på hur man vänjer sig. Förr kunde jag sova sex timmar och vara helt utvilad, nu måste jag sova 9...

Anonym sa...

Jag vet. Men det tar ju några timmmar innan man somnar varje kväll, så man hinner inte få mer sömn.