söndag, september 16, 2007

Facebook och litet till...

Idag har jag visat prov på vilken stark karaktär jag har - jag har vikt mig för grupptrycket och gått med i Facebook! Jag har hittills lagt upp en hel del fotoalbum och addat en del folk som jag känner, men jag har fortfarande inte förstått hur man skall röra sig runt på sajten. Det sägs att det är Lunarstorm för vuxna... men jag har inte sett likheten...

I övrigt har det varit en rätt så lugn dag. Har pratat på telefon ett tag med en gammal bekant till mig och Tompa som nu flyttat till STHLM, haft besök av min kusin och hans tjej, blivit inbjuden på inflyttningsfest, lagat god mat och planerat att ladda hem Montana Sky eftersom jag inte hann se den ikväll (gillar filmer som utspelar sig i ranch-miljö). Det påminner mig om att jag måste se Mannen som kan tala med hästar, som är ungefär i samma stil som Montana Sky fast mycket mer känd. Jag har även planerat in ett besök till arbetsförmedlingen i morgon, får se hur bra det går för mig att komma upp i tid till det...

Nu ska jag gå å kramas litet med min älskling....
/Fia over and out

7 kommentarer:

Anonym sa...

Gokväll
Tycker du ska låna boken av Nora Roberts istället för att se filmen. Minns att jag ÄLSKADE boken, men efter att ha sett filmen ikväll...njaaa....
Boktips helt enkelt =)

Fia sa...

Tack för tipset! =)

Martina sa...

SKÄMS!!

Anonym sa...

Marty!
Hoppa ner från dom höga hästarna, Kultursnobb!!!!!
;D

Martina sa...

Vad jag vet så har Facebook inget med kultur att göra... ALLA är med på Facebook, det råder masshysteri! Våga vägra Facebook.

Det var alltså inte Nora Roberts som var det skamliga...

Anonym sa...

Ha ha ha ha ha.... det var ju det JAG trodde!!!!! =)
Sorry!!!! =)

Nina sa...

läs boken, den är helt underbar :) jag älskar den, det är perfekt läsning för kyliga höstdagar! den går knappt att jämföra med filmen, det jag såg av den verkade uselt...

martina - jag håller med dej till fullo när det gäller facebook!