onsdag, februari 28, 2007

Produktiv dag

Note to self: Man ska inte markera allt man skrivit nedifrån och upp till överkanten, då raderas det. Speciellt dumt om man skrivit en lång blog. Och ni som läser detta: jag vet att jag är världens klumpigaste. Det upptäcker jag rätt ofta...

Jag försöker hitta på allting möjligt att göra för att slippa plugga. Bland annat kan det märkas på min plötsliga kärlek för att göra listor (och jag vet att om man gör listor så är det ett tecken på att man inte är så intelligent, men det hade jag ju redan bevisat att jag inte är, eller hur?;)

Jag undrar vad parenteser betyder. (Antagligen att man är schitzo... )

Hur som helst, idag har jag varit jätte-produktiv och sytt färdigt gardinerna, samt att jag äntligen sytt upp mina 1 dm för långa jeans. De var rätt söndertrampade... Sen blev man bjuden på tårtkalas hos Anders och Boel (tackar tackar!). Där upptäckte jag att jag vill ha deras TV-hylla. De hade hela robotechboxen, en 8 bitars nintendo, massor med roliga familjespel och böcker som jag velat läsa men inte haft tid eller ork att köpa in. Höver! *ynk ynk*

För övrigt på tal om böcker så har jag juh börjat läsa Neverwhere och älskar den (om jag inte redan nämnt det). Jag och Neil är som gjorda för varandra. Fick även reda på att Robert Jordan håller på att skriva färdigt serien, jag ska genast ge mig till akademibokhandeln å köpa resten av böckerna som jag saknar... *hjular runt lite av glädje*. Men inte nog med det, ni vet ju redan att Neil har en blog.. Guess what?! Jordan har OXÅ en blog!!
(http://www.dragonmount.com/RobertJordan/)

Var tvungen spara den på mina favoriter. Nu får jag äntligen något å läsa på nätet eftersom alla andra är så sega på att skriva blogar *hint, hint*

/Fia the clumpsy out

1 kommentar:

Mike sa...

tycker du att jag e seg på att skriva bloggar?