söndag, februari 11, 2007

Pics

Hej igen! Nu kanske ni undrar varför ni tittar på en litet konstig bild på mig och det tänkte jag faktiskt förklara. Jag har nämligen lånat Gregers kamera och amatörfotat massor av bilder i några dagar, (mest på katterna eftersom cirka 1 av hundra bilder blir OK) men har även tagit nån enstaka bild av mig själv, även om jag måste erkänna att det var svårare än jag trodde, nästan alla bilder jag har blev suddiga så ni får tyvärr nöja er med denna där det ser ut som jag föll av the ugly tree and hit all the branches on the way down...

Om ni är riktigt snälla kan jag nog tänka mig att terrorisera er med fler bilder... Jag och Tommy funderar starkt på att köpa en egen kamera (gärna då med stabilisator) så man kan fota lite då och då...
Men men, nu har jag smitit från plugget allt för länge!
Här har ni mina snyggingar:


Sota

Syskonkärlek

Aska




3 kommentarer:

Mike sa...

så farligt dåligt va ju inte kortet alls... Kul att äntligen få se hur katterna verkligen ser ut... Jag är ju inte så ofta på eran sida världen.

Fia sa...

Mmm, det var inte kortet det var fel på det var den som var på bilden.. ;) Men visst e dom tööötaaa (katterna alltså). Vet att jag är partisk men jag tycker dom är världens finaste.. =)

Mike sa...

det e väl lite av grejen att man e partisk...