lördag, februari 24, 2007

3-rätters middag

...Har man blivit bjuden på ikväll av Darty (Danne&Martina), Sussie & Andreas var oxå inbjudna för att döda Dannes porterstek... Var grymt gott! Hann även spela ett parti TP, och jag kom fram till att jag måste köpa lite mer familjespel. Risk, Axes and Allies, Monopol, Black out och Värsta språket är några av de spel som jag vill köpa. Älskar att spela, men tyvärr blir det allt för sällan nu för tiden. Har ett nytt spel som heter Riket och handlar om historia som jag gärna vill spela, måste försöka dra ihop ett spelgäng någon dag. Undrar om det fungerar om jag lockar med chips och coca cola...

Det planerades även in ytterligare en middag hemma hos oss i nästa månad, ska försöka att ha något kul spel hemma tills dess. Och massa god mat. Får se vilket datum det blir, känns som om det är skönt å göra bort dessa papers innan middagen, men det är nog inte ett måste...

Är så KUL att man har börjat hitta på lite mer saker nu för tiden!! =) Det känns som om vi (jag och Tommy) har kommit oss ur vårt skal som vi har gömt oss inne i när vi inte hade så mkt pengar å hitta på saker och ting för...

Imorgon kommer min familj och hälsar på, ska också bli trevligt. Saknar mamsen å papsen å bror David! Johan saknar jag med, självklart, men han får jag nog sakna ett tag till eftersom han bor i Umeå och inte är hemma så ofta längre...

Nu ska jag sussa så jag orkar upp å städa innan de kommer imorgon.. tjolahopp!

/Fia out

Inga kommentarer: