lördag, februari 17, 2007

Godistoppen



Eftersom det är lördag och lördag=lördagsgodis, samt att jag är en godisnarkoman är det helt enkelt nödvändigt för mig att göra en lista över vilka godissorter som just nu är hetast:



Favoriten just nu
1.Polkagrisar - Never fails! Räcker länge om man suger på dem, och så får man en härlig go pepparmintsmak och andedräkten blir bättre. (Varning: svåra att sluta äta!)
2. Coco - Choklad och kokos är aldrig fel
3. Estrellas "Sour cream and onion" - helt klart bättre än OLW. Estrella har bättre potatissmak, mer krydda och helt enkelt bättre chips.
4. Geisha - krispig hasselnötschoklad (tror jag), smälter i mun!
5. Ostbollar - yum yum. Crunchet är mysigt i mun...
6. Estrellas "Dillchips" - en gammal favorit som funkat sen jag var 6 år gammal.
7. Turkisk peppar - perfekt i lagom mängd
8. Pistagenötter - nyttigare (har jag fått för mig), nykomling som kan komma att öka i popularitet
9. Ostkrokar - också gammal klassiker, fungerar än!
10. Lantchips - goda, men tyvärr i så små förpackningar... =(
Bubblare: Smörpopkorn... butter.. *mmm*
Ute: Plockgodis, alldeles för sött och gör ont i tänderna
Absolut Aldrig Under Inga Som Helst Omständigheter: Violgodis.. Huuuää!
Ikväll blir det geisha och polkagrisar!
/Fia over and out

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ok. Nu kommenterar jag enligt order!

Fia sa...

Bra, menige Haddock, men jag är rädd din kommentar saknar substans och relevans. Det blir 100 armhävningar, ner på backen!

Anonym sa...

Bah!

Mike sa...

Sa du inte att det handlade om godis??? jag tycker att du har tagit med chips och annat, och det räknas väl inte till godis? eller?

Fia sa...

Nu ska vi inte vara SÅ noga! ;P