måndag, februari 12, 2007

Hårfärg: röd?

Nån mer än jag som tycker det verkar mer brundaskigt grått?

Höver färga håret, vill ha sprakande höströd färg... Men då måste kanske håret ljusas upp en sväng, och sånt kan ju bli *doijjrt* som min farsa skulle ha sagt det. Men å andra sidan så tycker min far att vi är väldigt lika, exempelvis på luggen och mustachen. Och han har bara kvar en krans på sidorna, medan jag har har håret jämnlångt.

Jag hoppas inte jag har ärvt hans slutledningsförmåga.

Seminariet gick asbra, var aktiv i diskussionen och lyckades även få ihop de 6 sidor som skulle lämnas in. För att fira min seger skall jag laga middag och sedan sätta mig och morgondagens artiklar. *ryser*

ÄR SÅ LESS PÅ ATT LÄSA SKITARTIKLAR.

Eller som en annan skulle ha sagt det: All work and no play makes Fia a dull girl...

/Fia out

Inga kommentarer: