lördag, februari 03, 2007

Sjuk och ynklig...

De elaka google tvingade mig att byta till deras accounts, så jag hoppas detta kommer funka nu. Jag är inte helt positiv till tekniska "framsteg" för det är oftast så att jag just precis börjat haja vad den tidigare saken gjorde... Menmen, man måste tydligen hänga med lite snabbare nu! (Mia försöker för övrigt få mig att byta min gamla mobil, förstår inte varför, den fungerar ju åtminstone varannan gång...)

Nu är det äntligen helg igen, som jag konstaterade igår. "Gud vad skönt å ha två hela dag till att göra vaaad jag vill..." och sen blev jag sjuk. Hostar och snörvlar och är svag som en kattunge... Det är inget sätt att spendera sin lediga helg!

Igår före jag kände mig alldeles för risig så hann jag med lite bra saker iaf. Var på stan med Tommy, Danne å Martina å åt sen lunch/tidig middag, sen var vi på gubbdagiset för att inhandla lite småsaker till lägenheten, sen så satt jag och Martina och sydde resten av kvällen. Jag sydde gardiner och hon sydde sängskydd av tyg till väggen... Vi var lite tjejiga där, det var straaange...

Nu ska jag nog spendera dagen framför teven under ett täcke, ynkandes och gnällandes...

/Fia over and out

Inga kommentarer: