fredag, februari 09, 2007

Electricuted!

Jag råkade just ge datorn en stöt så den stängde av sig.. vet inte riktigt hur det gick till, jag hade tagit på mig ett par av mormors stickade sockor (i de blir jag alltid elektrisk), satte mig ned med kaffet, kom på att jag skulle hämta lite chokladpudding, reste mig upp, och när jag släppte handen från stolen fick jag världens stöt och skärmen blev svart...

Aj.

Dumma torra luft och elektriska sockor...

Har varit en duktig flicka och stigit upp tidigt idag, satt på skolan från 10-16 och pluggade med Marie, sen kom jag hem (till ett mörkt och tomt hem) eftersom Tommy jobbar. Kände mig lite miserabel och ensammen så det var därför jag skulle trösta mig med chokladpudding. Men före jag kunde gotta mig så ville datorn bara säga hur mycket den hatar mig, antar jag...

Jag tror världen hatar mig idag...
/Fia out

3 kommentarer:

Mike sa...

Det är inte lätt när det e svårt... typ nåt sånt.. =)

Anonym sa...

Har också problem med statisk elektricitet. Varje gång jag ställer mig upp ur soffan så blixtrar det i hela rummet...

Fia sa...

Det kanske är något genetiskt då? Mamma borde kanske inte ha flörtat med det där elkraftverket så mycket... ;)