onsdag, februari 14, 2007

Alla hjärtans dag

Idag är det som alla vet Alla Hjärtans Dag, en dag för att vara med sina nära och kära, fira sin kärlek och vara töttenöttig. Jag har aldrig vart speciellt romantiskt lagd, men något fick mig att gå emot min natur och köpa blommor och choklad och vin till dagen i ära... Trots att det egentligen bara är en kommersiell högtid. Måste vara det att jag har en sån fin pojkvän! =)

Vinet är som ni alla säkert förstår, Chateu de Blah Blah, eller med andra ord:

Min favorit.
Hoppas att alla ni som läser det här får en trevlig Alla hjärtans dag! Många kramar från mig!
/Fia out

6 kommentarer:

Mike sa...

då verkar det som om din e hemma iaf... Min e då på jobbet... =(

Fia sa...

Nåååh.. stackare! =( Ni kan ju kanske ta igen det en annan dag?

Mike sa...

vi hade ju större delen av dagen tillsammans ändå. Sen va vi till ikea i happis igår och då va vi tillsammans... =)

Fia sa...

Vad menar du med att ni va tillsammans? Ni höll väl inte på å fulade er i IKEA-sängarna va??! ;P
(Sorry, kunde inte hjälpa det, dålig humor) Btw så ska jag å tommy oxå dra till ikea snart, på tisdag snarare. Var det mkt folk när ni var där?

Mike sa...

nej inget folk där, typ.... och vi fulade oss inte i sängarna...

Fia sa...

Det säger du nu ja... ;P