torsdag, februari 22, 2007

En sån dag

Personen på bilden har ett samband med den här historien.

Och så är hon lätt mongo...

Idag är en sån där dag då man skulle stannat i sängen med en stor påse ostkrokar, en flaska coca cola, sweizernöt-choklad (nyaste tillskottet på godistoppen). Jag är trött, så torr att det kliar över hela kroppen, har mensvärk (därav cravings) och magen är svullen. Och så drömde jag en hemsk dröm om att Aska sprang bort, därför vaknade jag orolig.

Tyvärr går det inte att stanna i sängen å äta godsaker, för jag måste spendera dagen med att läsa om det politiska spelet bakom sunderby sjukhus till nästa seminarie. Crap crappelicrap. Nåja, bara ta sig samman, göra ett seriöst försök till att förstå varför de byggde detta sjunkande sjukhus, och...

fan, nu kokade jag sönder makaronerna oxå.

En god nyhet är i alla fall att nyaste NCIS och Heroesavsnitten nu också är sedda. Fy fan vad bra dom var!!

3 kommentarer:

Sooz sa...

Låter som en gör om - gör rätt-dag för dig. Du får trösta dig med ostkrokar och choklad ikväll istället och imorgon blir det nog god mat i alla fall... plus excellent sällskap :)

Sooz sa...

Just det ja, kan glädja dig med att jag, via Palo, fått tag på döskalle-svamp och tar med den imorgon. Snälla Palo var på Dollarstore och inhandlade åt mig där :)
Kanske ett ljus i mörkret?

Fia sa...

Jag och Martina var just å köpte 1 kg godis, en stor sweizernöt, en vanlig mjölkchoklad, ostkrokar, cola och kex. Nu kan inget gå fel! =) Schysst av Palo att köpa tvättsvampar åt oss oxå.. Vi synes imorgon då! =)