onsdag, februari 28, 2007

Saker som gör mig glad

Tänkte jag skulle fortsätta med mina fina listor lite till... Men istället för saker som irriterar mig tänkte jag räkna upp saker som gör mig glad istället (med hopp om att någon ska uppfatta hinten och ge mig godis...)

1. När Tommy säger att han älskar mig (tuttenuttigt lr hur?)
2. När katterna är på goshumör och följer efter mig överallt jag går
3. När det kommit ett sprillans nytt avsnitt av en bra serie
4. När jag får godis
5. När solen lyser och det är en sån där typisk "sportlovsmorgon"
6. När jag hör en sång jag gillar just då
7. När hela lägenheten är städat och glänser och jag kan sitta å ta det lugnt å beskåda mitt verk =)
8. När jag får vara kreativ (dvs måla, skriva eller pyssla på något sätt)
9. När jag får skämma bort min pojkvän eller någon kompis
10. När jag får skämma ut min pojkvän eller någon kompis =)

För övrigt så tror jag att jag ska sluta prenumerera på Vevay, hur mycket krämer kan de skicka egentligen? Och en till sak... veckans avsnitt av Heroes är det bästa hittils, det var såååjääälabraaah. Om du inte ser serien redan måste du börja nu...

/fia out

Inga kommentarer: