torsdag, februari 01, 2007

Och skalman han är tlööööött..


Tööööööött.. Det är så det känns i mitt huvud just nu.

Jag har frivilligt stigit upp tidigt och pluggat idag. Det händer allt oftare nu för tiden, jag värdesätter inte sömn lika mycket som i mina "yngre dar".... Äsch, who am I kidding?! Jag har inga "yngre dar" och jag har aldrig värdesatt sömn, under gymnasiet sov jag i snitt 6 h per natt. Mer än så behöver jag aldrig.

Anyways, efter plugget for jag på stan en schwäng idag med Mia, det var kul. Vi blev sminkade av ett butiksbiträde på Kosmetikaffären så vi såg glamorösa ut, sen så köpte jag av samvetskval ett genomskinligt nagellack och make up remover. Damn försäljare! Efter det försökte vi ta oss in på Roasters för min obligatoriska Chocolatte men det var till min stora sorg FULLT. Fick dock en vanlig latte på Mat och Prat, och så fick Mia flörta lite med killen bakom disken. Mia och hennes killar... Själv har jag bara ögon för min Tommy!

Hur som.... nu är det dags för att dra ytterligare ett strå till stacken, ska plugga resten av kvällen tills jag stupar! Hoppas alla ni som läser har något bättre för er än mig!

/Fia over and out

Inga kommentarer: