söndag, februari 18, 2007

"Catching upp"

Kom just hem från en fika på stan med min kusin Daniel, var mycket att catcha upp på så vi satt väl å snacka i drygt två timmar. Han är supertrevlig! Och skrämmande lik min bror... Hoppas han tycker om mig! =)

Det visade sig att han känner två killar som jag var lite småförtjust i då jag var yngre, Granken och Palle. Det visade sig iaf att Granken jobbar i Léon i Frankrike med att designa motorer och tjänar 100.000 i månaden, samt att han kör porche. Snacka om att ha fått det välställt! "Killen från Manjärv som blev miljonär...." Skulle ha satsat på honom när jag hade chansen! ;)

Fast å andra sidan så hade jag ju aldrig träffat Tompa då, och det hade ju varit väldigt dåligt. Då hade jag aldrig fått bli sambo med überkejsaren av universum... =/ Well well.

Life is gut!
/Fia out

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kommenterar enligt order med mer substans och relevans. Substansen och relevansen kommer här. Denna blogg var: Givande. Bättre så?

Fia sa...

Det var helt klart ett framsteg, även om jag inte riktigt tror du är så bra på att kommentera. Men var inte ledsen, alla har inte den där naturliga förmågan att kommunicera med andra... ;P