måndag, maj 14, 2007

Ytliga funderingar.

Idag är jag utseendefixerad och ytlig. Mitt röda hår har fått en hemsk, råttfärgad utväxt. Funderar på att färga över med en mörkbrun nyans. Och så vill jag köpa hårinpackning, håret är lite lagom slitet (vilket inte är så konstigt eftersom det var drygt ett år sen jag klippte mig sist). Och så vill jag göra nya hål i mina örsnibbar, de jag har nu är på väg ned till knäna, och ett har vuxit igen. Skulle vara bra med hål några millimeter högre upp så jag kan ha lite tyngre örhängen utan att folk börjar hojta att mina örsnibbar håller på att gå itu...

För övrigt så avslutade jag just kapitel fyra på min uppsats och har nu kvar att göra några tillägg på kapitel tre innan jag kan börja med kapitel fem som jag borde skriva några sidor på innan jag skickar in det imorgon... så idag är en ganska bra dag, sett ur uppsats-synpunkt.

Nu- lunch!

/Fia out

Inga kommentarer: