lördag, maj 19, 2007

Migrän

Har så mycket huvudvärk att jag knappt kan titta på den vita skärmen utan att det gör ont i ögonen... Pluggade till klockan 1 igår och steg upp klockan 8 idag så jag skulle kunna göra mig iordning till islossningsceremonin. Fick mild huvudvärk när jag var där borta, antagligen på grund av trötthet och för att jag stirrat in i skärmen så mycket dessa dagar att mina ögon svider och tåras. Sen när jag kom hem eskalerade det tills jag blev illamående med, och nu har jag legat hela kvällen i soffan under ett täcke och våndats. Alvedon hjälper inte och jag tror jag håller på avlida. =/

Jag som skulle plugga ikväll, men inte fan går det när jag har så här ont i huvudet. Jäklar! Ska försöka glo på teve och tills jag somnar i alla fall... Det är så typiskt att jag ska gå å få migrän när jag måste plugga. I vanliga fall skulle jag kanske använda huvudvärk som en vit lögn för att slippa plugga, men inte idag. Jag önskar verkligen att jag kunde plugga. Gmork.

Nåja, får sova ut imorgon och se om det gått bort då.

Tills dess,
Fia over and out

Inga kommentarer: