torsdag, maj 03, 2007

Uppsatsskrivande

Kämpar på med min uppsats idag. Det känns bara grått och trist och jag får huvudvärk desto mer jag läser. =/ Har avverkat en hel del böcker dessa dagar, och desto fler jag läser desto mer förvirrad blir jag. Vart är uppsatsen på väg? Vad vill jag ta reda på egentligen? Känns som om det börjar bli dags att diskutera med min handledare nu för ytterligare handledning, men vill ha lite mer kött på benen innan jag kommer in så helgen kommer i stora drag gå åt till studier med. Fast på lördag blir det heldag i Umeå, ska träffa min bror och hans sambo Sofi och inspektera deras nya lägenhet. Det ser jag fram emot! =)

Nu konstaterar jag att det är slutpluggat för idag, ska packa ihop och dra till Slemmis för inhandling av diverse helg-gott. Kom just på att det finns åtminstone en till källa till glädje denna dag, för det nyaste McLeod's döttrar-avsnittet har just kommit. Woooppie! =)

Gnaaap
/Feejay out

Inga kommentarer: