onsdag, maj 16, 2007

Spontanbesök och Harry Potter

Min lediga dag är numera över, men den var totalt i onödan eftersom min handledare inte kunde träffa mig idag ändå - hennes son hade ramlat och slagit ut ett par tänder. Stackars pojke!

Det känns lite surt att jag slösade bort en hel dag igår på att inte skriva när jag borde gjort det, men samtidigt var det så skönt att göra något annat. Jag och Martina simmade i vårt nästan helt tomma badhus för en gångs skull (gjorde 40 varv), sen for vi å roamade runt lite innan jag kom 
hem och upptäckte att Boel och Anders hade kommit förbi med tårta! Yum! Blev en hel del skratt och tal om sjuka TV-shower... Kul med spontanbesök och gott med tårta!

Sen på kvällen såg jag en Harry Potterfilm, läste lite Harry Potter, åt typ tre av de chips jag köpt (inte lika gott längre av något konstigt skäl) sen somnade jag med en duns (bokstavligt talat när jag dunsade huvudet på kudden). 

Idag funderar jag på att stanna hemma från skolan och plugga här hemma [åberopar kvinnliga bekymmer*, paragraf 2 som lyder "Kvinnor med svåra kvinnliga bekymmer bör inte vistas ute på allmän plats då de på grund av sin hormonella obalans utgör en fara för sin omgivning".]

And now - to the batmobile
/Fia out

4 kommentarer:

Sooz sa...

Jag röstar för stanna hemma och hugga tag i närmsta katt för användning som värmedyna. Då kan det nog funka att plugga lite...

Fia sa...

Jepp, det funkar lite.. =)

Anonym sa...

To the batcave!!! (ps, jag älskar när du nördar dig på Lunar!!!)

Fia sa...

Yes, det är kul att NöRdA sig! *lol* :D