tisdag, maj 15, 2007

Delmål 3 klart

*andas ut* Nu har jag skickat in min uppsats för granskning. Den är inte färdig än, men den är ganska omfattande i storlek redan. 39 sidor allt som allt, varav 4 skrivna igår. De fyra första kapitlena är nästan spikade, det femte är "in progress" och det sjätte.. "resultatet". Det lär ju ta kortast tid, så det oroar jag mig inte för. Jag börjar se ljuset i tunneln... Jag kommer ha 9 dagar på mig. I can do it. "I believe I can fly.." Och så vidare, och så vidare.

Med uppsatsen inskickad så är det inte mycket mer i studieväg jag kan göra idag, vilket innebär att jag får en ledig dag.. *tjoho*! Ska fara och simma med Martina, funderar på att lämna in lite kläder på röda korset, kanske köpa mig något GOTT.. Se Prestige? Hångla med Tompa... läsa Harry Potter (har redan hunnit börja på tredje boken, det är förundransvärt så mycket skönlitteratur jag plöjt igenom på sista tiden).

Och idag tänkte jag även presentera en ny feature på min blogg som jag kallar för "Dagens citat av Los Tompo El Magnifique". Idag lyder det "Du är inte knäpp, du är en liten prutt..."

Med dessa ord av visdom lämnar jag er och försvinner in i den verkliga världen, där det regnar och jag har en rykande kopp kaffe som väntar på mig.

/Fia out

1 kommentar:

Sooz sa...

Grattis! Det är en välförtjänt dag ledigt du fick :) Själv är jag på jobbet efter att ha suttit i pyjamas och spelat spel hela dagen :)