lördag, maj 12, 2007

Utmaning

Blev utmanad av Nina:

"REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sju sanningar/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagna ska skriva sju saker om sig själv i sin blogg. Slutligen väljer bloggaren fyra nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon vid behov eventuellt kommentarer i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information."

  • Jag klarar inte av pinsamma scener i filmer och måste då gå bort från TV:n och gömma mig
  • Jag vågar inte se skräckfilmer
  • Jag avskyr violgodis
  • När jag var  liten åt jag en giftig blomma som jag trodde var en gurka
  • När jag sover så smackar jag (tydligen, det är Tommy som säger så)
  • När jag var liten så sa jag till alla att jag var en spion och att mina hörapparater var min spionradio
  • Jag vägrar tro på att vattnet från toalettkranen är samma kvalité som i kökskranen och dricker aldrig därifrån av princip
Puh, det var rätt så svårt =)

Men istället för att utmana fler (är inte mycket för kedje-saker) så tänkte jag låta er själva avgöra om ni vill ta emot utmaningen av mig, vore kul att se vad andra har för egendomliga saker för sig...

/Fia out

Inga kommentarer: