tisdag, maj 22, 2007

Le Finale

Såg just avslutningen av Heroes. Wünderbar avslutning, jah. Men ack, inte så där jätte-wünderbar. Men ändå skönt att den storyn blev färdig... OR WAS IT?

Tankar? Kommentarer?

Längtar mest till NCIS-finalen imorgon, tror jag ska fira den stort genom att försöka skriva färdigt mitt arbete tills dess. Och ge det till någon för revidering... Har börjat på analysen nu... Det är en spännande värld, jah.

Till sist vill jag bara säga till alla emo kids där ute: Go Cry In A Corner, Why Don't Ya! =)

Ps. Är det inte någon annan än jag som upptäcker att mina inlägg blir allt mer... konstiga..? Måste bero på en kortslutning i hjärnan. Jag hoppas det fixar sig...

/Fia out

2 kommentarer:

Louise sa...

Fia...nu har jag ett tips till dig. Den nästa serien du ska se är De drabbade!! Det är den svenska serien på 12 avsnitt som Heroes är baserad på!!! Jag ska själv snart sätta igång den. Grigge har nämligen bränt ner hela serien på två skivor!! yuppie!! Idag är jag glad. För på lördag kväll kommer Martin! Jättehurra!!! KRAM

Chic Fatale sa...

Emo-kids? Va jiddrar du om? ;) Jag håller med dig, dina inlägg börjar bli.... weird, but I like it!! =)