lördag, maj 26, 2007

Dinner and a movie.. or twenty. ;)

Igår var jag på en mycket god middag hos the Shenerd & Den Hårige Med Vissa Kala Fläckar. Det var ett perfekt sätt att fira LosT:s praktikplats på Wolfram n'.. jag menar Mäklarhuset. Jag tror dock att jag kan ha firat lite för mycket, men rödvin är ju så gott. ;) Som vanligt hamnade jag till sist på golvet med Den Fyrbenta Saken, som jag älskar väldigt mycket. Han är en vänlig men missförstådd själ. Passade även på att låna hem cirka 20 filmer och 3-4 spel. (Bust a´Move is neither confirmed nor denied.) Nu har jag jättemycket roliga saker att se fram emot i sommar. Jag ska:
  • Indoktrineras i klassiska filmer som El Cid och das Boot

  • Spela Runaway

  • Bygga pussel

  • Läsa Harry Potter

  • Se Bones s.1-2

  • Se Doctor Who s.1-3

  • Gå nördskola och lära mig spela Baldurs Gate och kanske Wow

  • Dekorera vår balkong med penséer i blomlådor med mera

Bara ett *litet* problem. Har totalt NOLL ro i kroppen. Min hjärna är fortfarande inställd på plugg-mode och vill skriva uppsats, eller städa, eller fixa med något annat. Kommer nog ta ett bra tag innan den kopplar av. Tror det hjälper om jag bakar en kaka, så jag tror det blir farmor Sannys blåbärskaka idag. Den riktiga sortens blåbär... =)

And now, for something completely different:

/Feejay out

2 kommentarer:

Anonym sa...

NEJNEJNEJNEJ.. Inte WOW... vad som helst bara inte det!

Fia sa...

Du kan vara lugn, jag tror inte det är något för mig... =)