torsdag, maj 10, 2007

Vuxenpoäng

En liten fågel skickade mig en adress till en sida sida där man kan göra ett test för att få reda på hur mycket vuxenpoäng man har. Tyckte det var ganska intressant så jag testade. Fick 20.9 vilket i vuxenpoäng motsvarar åldern 39.2. Det var ganska förvånande. Jag trodde jag skulle landa runt åldern 27-28, i och med att jag är litelillgammal av mig, men 39.2 var ju lite att ta i.. å andra sidan var inte det där testet särskilt vetenskapligt så 39.2 tror jag vad jag vill om..
Vad som inte var förvånande var att Tommy bara hade 13.4 i vuxenpoäng vilket motsvarade en ålder av 24. Han kan vara ett stort barn ibland.. ;) Fast å andra sidan anser jag att det är bra att ha barnasinnet kvar. Vill aldrig bli så vuxen så jag tappar lusten att skämta som bara jag och Tommy kan... =)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Gam'kärring där ;)

simm fick bara 15.4, vilket motsvarar en ålder på 28.1... visste väl att jag var en ungdom :P

Fia sa...

Jaah, men det är bara för att jag älskar blommor och icakort! =)

Martina sa...

jag fick 17.8 så jag är 32...

Anonym sa...

Hmm, fick 16.1 / 29.4 år. Inte så illa.
http://www.vuxenpoang.com/user.php?randid=2357677670

Anonym sa...

Hihi..jag fick 14.8, så jag är 27. Ska tydligen sälja min bil och ge bort krukväxterna och dricka mer öl för att vara i rätt ålder! Tja...jag har ingen bil, det står fem torra kaktusar i fönstret (och de är inte ens mina) och öl dricker jag då och då...fast mest drinkar och vin. Ja, och så skulle jag åka till kos också. jag som hellre vill åka till Kina! tur att man är lite mogen iaf...jag menar...Martin fyller ju ändå 32 i september. Då är jag ju inte såååå liten i jämförelse!!

Fia sa...

Martin martin martin martin ;P

Anonym sa...

jag vet...jag tjatar...but what's a girlie to do?? Nu ska jag på födelsedagsfika. Grigge blev 29 igår. KRAM
(föresten...det är ganska rolig att man får välja identitet här...i morgon tänker jag vara spindelmannen)

Fia sa...

Wee, inte ofta man får kommentarer från spindelmannen...