söndag, maj 20, 2007

"This is C-uppsatsen all over again..."

Migränen har försvunnit men jag har pulserande huvudvärk, ont i öronen och i ögonen. Tror det är mina bihålor som håller på att explodera. Kom just på att jag borde gå å kolla upp så jag inte har öroninflammation innan jag flyger till Skåne, skulle vara otrevligt å bli döv på kuppen...

Det här är "C-uppsatsen all over again". När jag sitter å är så uppslukad av något så blir jag ofta sjuk, precis när jag inte vill bli det. Fattar inte varför.. förra gången fick jag en inflammation i armen, som jag självklart väntade med att undersöka tills c-uppsatsen var färdig, så det förvärrades och jag fick sjukskriva mig från jobbet på kvantum på två veckor.

Men inte denna sommar, nu ska jag gå å kolla upp eventuella inflammationer i tid!

Nej om man skulle vara duktig och plugga lite...

D-uppsatsen: 5 days left and counting...

/Fia over and out

2 kommentarer:

Sooz sa...

*skickar krya på sig vibbar* Jag behöver inte vara frisk så du kan få min friskhet istället om du vill...

Fia sa...

thanks... det är lite bättre nu. =)