lördag, maj 12, 2007

Perkulatorproblem och sockerchock

Nu börjar det bli riktigt illa. Knoppen på min perkulator gick av vilket gjorde att det nu längre inte går göra kaffe i den, så jag har återgått till att använda den fallfärdiga bryggaren med en lång spricka längst hela glasbulan. Måste ta mig till Kvantum någon dag för att köpa en ny knopp, bryggkaffe är inte ens i närheten av lika gott som perkulatorkaffe.

Gmork.

För övrigt så fick jag världens sockerchock idag efter att jag vart på tårtkalas hos Sussie och Andreas (supergod tårta btw!), är alldeles skakig vilket iofs kan bero på att jag inte ätit någon rejäl lunch som jag brukar utan bara några mackor. Så nu sitter jag här med ett hamburgar-konstverk som liknar det lutande tornet i Pisa, kommer slurpa i mig den och surfa en stund sen blir det ännu mer plugg innan jag går iväg på melodifestival-kväll hos Sussie & Andreas. (Jepp, de har fått äran att se mig två gånger på en och samma dag, lyckliga dem!) =)

/Fia out

Inga kommentarer: