måndag, september 01, 2008

Ett halvt år

...har gått sedan jag drog ned med pick och pack. Kan knappt tro det, vart har tiden tagit vägen?! Försöker sammanfatta 6 månader men det är stora bitar som saknas. Här är vad jag kan komma på:


  • bott i Oxie i 8 veckor
  • sökt massor av jobb
  • gått på sci-fi mässa och villa & trädgårdsmässa
  • klippt mig
  • flyttat till Trelleborg
  • läst massor utav böcker
  • provjobbat två dagar på Marknadsundersökarna (de som betalade för litet)
  • renoverat sovrum och vardagsrum
  • fyllt 24 år
  • jobbat i 6 veckor på Onrox
  • haft en veckas semester med familjen från norrland
  • varit på intervjuer på manpower, framtiden och studentconsulting
  • gått med i Jobbgaranti för ungdomar
  • fått ett 8-veckors heltidsjobb
  • gått ur Jobbgaranti för ungdomar
  • fått en påbörjad rotfyllning

Grubbel grubbel. Ett halvår... redan? Undrar om någon saknar mig där uppe. Ni kanske har glömt bort hur jag ser ut vid det här laget. (Jag har fått längre och ljusare hår men annars ser jag likadan ut. )


/F out

Inga kommentarer: