tisdag, september 16, 2008

Sjuk

Jag lade mig ned i soffan igår och kom inte upp igen. Jag fick frossa så jag bäddades in i täcken och katter och tjocksockar, det värkte i alla leder ända ut i fingerspetsarna och ryggen speciellt. Sen kom frossbrytningar och feber, usch usch. Nu är jag hemma från jobbet, ingen frossa men definitivt feber. Hoppas jag blir bättre snart för jag vill jobba. Det är supertråkigt å bara ligga ned och inte orka röra sig, speciellt när man är klar i huvudet.

Så vad ska jag göra av min sjuka dag, förutom att ligga ned och vara sjuk? Möjligtvis diska, om jag orkar. Sedan ligga ned å läsa Pilotens hustru av Anita Shreve. Det ni!

/F totally out

Ps. Har hunnit med litet komedi på Youtube så här på morgonkvisten. Hur har jag kunnat missa Sara Silverman och Jimmy Kimmels roliga videor? Check them out!

Inga kommentarer: