torsdag, september 11, 2008

Teamleader dag ett

Första dagen som teamleader har gått av stapeln. Resultat? Fia har rockat fett!

Min teamleader-kollega har ett family emergency vilket innebär att jag fick vara helt solo denna kritiska första dag som teamleader. Ja.. tillsammans med arbetsledaren Kristina förstås, som var med denna första dag för att se så att allt gick rätt till. Vi gick igenom rutinerna och det var allmän förvirring som förväntat, men efter att gruppen fick följa arbetet från station till station började bitarna att falla samman. Jag satt ett tag och väntade tillsammans med min verifierargrupp och när vi väl började snacka kände jag ett omedelbart gensvar - wow vilka underbara unga människor jag skall arbeta med! Detta kommer bli helt utmärkt!

Efteråt sade Kristina att hon litar till fullo på mig och att jag klarar detta bättre än henne, och dessutom nämnde hon att kundens inspektörer (de som varit där tidigare i veckan) tyckte jag var duktig.

*myser av stolthet*

Inga kommentarer: