torsdag, september 04, 2008

Hälsningar från norr...

Ni som läst min blogg de senaste dagarna har kanske märkt att jag varit något nere. Det finns i alla fall två mycket observanta personer som snappade upp det och fick idéerna (inte tillsammans) att skicka mig litet uppmuntrande presenter.

Mamma skickade en jättefin blus och väst som hon sade "bara sitter och hänger i garderoben, så jag tänkte att det är bättre att du får de". Tack så jättejättemycket mamma!! Det är perfekt! (Jag som varit så sugen på att gå å shoppa en ny blus fast jag inte har råd!) Den skall jag ha första arbetsdagen och imponera på alla som den mest välklädda teamleadern!

Martina - min allra bästaste och eminentaste vän i hela världen - skickade två böcker (Elisabeth Nemert - Rovfåglarnas tid och Anita Shreve - Pilotens hustru), te (Lule-blandning), Anthon Bergs choklad, minttuggummi och ett jättesött ugglebokmärke. Jag blev alldeles till mig och tjöt som en stucken gris så katterna strök öronen bakåt!

Fick även dessa två kort av dem och blev faktiskt litet tårögd (har mens så jag är litet känslig)... =)
Det är tur att ni finns och kan göra att en tjej känner sig så omtyckt! Faktum är att jag känner mig riktigt bortskämd... I love you guys!!

Inga kommentarer: