måndag, september 29, 2008

Nyttigare och rikare?

Är precis hemkommen från Logica efter att ha jobbat i fem timmar... "roar" mig just nu - återigen - med Försäkringskassan. Jag har kontaktat dem - igen - för att be dem dubbelkolla att pengarna jag har fått är mina, eftersom AEA skickat mig ett meddelande om en felaktigt uträknad ersättningsnivå och Försäkringskassan verkar betala ut den felaktiga nivån. När jag pratade med dem på AEA verkade det dock som om den felaktiga nivån gäller från 1 augusti, så det kan mycket väl hända att den klumpsumma jag har fått faktiskt ÄR min. Jag hoppas i a f, men vill att de dubbelkollar ändå så jag är helt säker.

Efter en helg full av goda middagar känner jag mig nu lagom rund och slö, trots den två timmar långa promenaden i Bokskogen... Skulle nog behöva litet nyttigare mat denna vecka för att balansera ut det hela så jag planerar att ta en lång promenad och handla litet frukt och grönt senare idag. Men först - NCIS!

/F out

Inga kommentarer: